Зведенюк

Любов

Миколаївна

  

03.07.1985 р.

с.Студянка

Дубенський р-н Рівненська обл.

 

Освіта: Кременецька обласна гуманітарно – педагогічна академія ім. Т.Г.Шевченка

Спеціальність: «Дошкільна освіта»

Працює вихователем з 2008 року в Студянському ЗДО.

Педагогічний стаж роботи - 15 років

 27 жовтня 2023 року відбулась неймовірно ресурсна зустріч  «Використання фототерапії в роботі з дітьми та дорослими»

Індивідуальний план роботи на квітень під час воєнного стану
Індивідуальний план дистанційної роботи
Adobe Acrobat Document 562.3 KB

«Подорож по країні Толерантності»

Мета: Розвиток моральних загальнолюдських цінностей, Дати дітям уявлення про толерантність, Розширити і закріпити уявлення дітей про толерантність, Формувати толерантність мислення і поведінки дітей через ігрову діяльність

Хід заняття:

-Діти, сьогодні ми з вами вирушимо подорожувати по країні «Толерантність» під девізом: «Ми різні, але ми разом!» І спробуємо зрозуміти сенс дуже цікавого слова «Толерантність». Ось подивіться - це ромашка, але в середині цієї квітки написано слово «Толерантність». Що ж ми розуміємо під словом «толерантність»?

Я вам зараз прочитаю слова, які написані в пелюстках ромашки: прийняття іншого таким, яким він є; милосердя; повагу людських достоїнств; співробітництво; повагу прав інших; співчуття; прощення; милосердя.

-Щоб люди завжди пам'ятали про ці слова і робили добрі вчинки, у багатьох країнах світу 16 листопада відзначають Міжнародний день Толерантності.

-Діти, а ви як розумієте наш девіз: «Ми різні, але ми разом!»? (Діти намагаються висловити свої думки)

-Я прошу встати дівчаток. Які ви сьогодні ошатні, які у вас гарні бантики.

-А тепер встаньте, будь ласка, хлопчики. Які ви сильні, мужні.

-Прошу піднятися хлопців, у кого темне волосся, а тепер - у кого світле волосся.

- Подумайте, які ми?

(Діти намагаються відповісти; підводжу їх до думки про те, що вони всі різні, але вони ходять в один дитячий садок, в одну групу, всі вони - рівні.)

-Так, діти, ми з вами, дійсно, ходимо в один дитячий садок, в одну групу, всі ми любимо цукерки, всі ми любимо гуляти, відзначаємо разом свята. Якщо люди будуть дружні, будуть здійснювати тільки добрі вчинки, то не буде спору в групі, розбрату в родині, не буде війни.

- Зараз давайте згадаємо разом хороші якості, які ви помітили один у одного. Встаємо в коло і, передаючи м'яч один одному, називаємо його хороші якості (гра з м'ячем)

-А зараз ми вирушаємо з вами в подорож на чарівному поїзді, де можемо відпочити, пограти, а головне навчимося дарувати людям радість, бути привітними та уважними. (Звучить музика, ми «їдемо на поїзді»)

-Ось і опинилися ми в місті. Доброти. Це місто незвичайний: туди пускають тільки тих, хто вміє правильно себе вести, знає і говорить «чарівні», тобто ввічливі слова. Які ввічливі слова ви знаєте? (Діти відповідають)

-А ту людину, яка використовує в своїй промові такі слова, чи можна назвати толерантним? (Відповіді дітей)

-Все ці слова можна об'єднати в одне слово - толерантність. Ось таке нове слово ми з вами сьогодні і дізналися. -Зараз нам приготували випробування, якщо ми будемо дружними, будемо допомагати один одному, то з цими завданнями, природно, впораємося.

Головна тема українських народних казок була і залишається боротьба добра і зла. Я буду називати казкового героя, а ви відповідати: якщо він добрий - ляскаєте в долоні, якщо він злий - тупотите ногами. (Показую ілюстрації картинок: Іван-царевич, Кощій безсмертний, Золота рибка, Дюймовочка, Карабас, Попелюшка, Червона шапочка, Гуси-лебеді, Водяний, баба-Яга, Морозко, Мальвіна).

-А тепер вирушаємо в місто Мудреців.

Тут нам належить нове завдання: потрібно пояснити сенс прислів'їв:

* Добрі справи - фарбують людини.

* За добро - добром платять.

(Діти дають свої відповіді)

На нашому шляху нове місто з дуже загадковою назвою - місто «Посмішка». Я думаю, що ви погодитеся зі мною: якщо до людини ставитися з добротою, то йому обов'язково захочеться поділитися своєю посмішкою. Візьміться за руки і скажіть все дружно: «Ми - одна сім'я, разом ми завжди!» Посміхніться сусідові зліва, а тепер сусідові справа.

-Ми прибуваємо в місто Чарівних слів. Якщо ми виконаємо всі завдання в цьому місті, то потрапимо з вами на головну площу країни Толерантності.

Кожен важливий і вихована людина говорить слова, які ми називаємо «чарівними». За допомогою цих слів можна навіть сумного або скривдженому людині повернути гарний настрій. Пограємо з вами у гру «доповнює-ка».

* Стане навіть крижана брила, від слова теплого ... спасибі

* Зазеленіє старий пень, коли почує ... добрий день

Хлопчик ввічливий, тямущий, говорить, зустрічаючись ... здрастуйте

* Коли нас лають за витівки, говоримо:... вибачте, будь ласка

* По всіх усюдах говорять на прощання ... до побачення

-Стати ввічливим нелегко, але це дуже важливо! Наша подорож триває, ми знову з вами пограємо, а гра називається: «Це я, це я, це все мої друзі»

(Пояснюю сенс гри: якщо загадка про добро, то ви у відповідь промовляє слова: «Це я, це я, це все мої друзі»; якщо загадка про те, що робити не можна, ви мовчите і махає руками)

* Хто бути ввічливим бажає, малюків не ображає?

* Хто бути ввічливим бажає, бабусі місцем поступається?

* Хто охайний і веселий спозаранку мчить в садок?

* А у вчорашній понеділок, хто був грубий і нероба?

* Малюків хто кривдить, їм гуляти завжди заважає?

- Наша подорож добігає кінця. Воно завершується на головній площі країни. Я знову буду вам задавати питання: ви будете посміхатися, якщо так чинить толерантна людина і хмуритися, якщо так чинить не толерантна людина.

* Привітатися при зустрічі

* Штовхнути і не вибачитися

Говорити «Спасибі» за подарунок

* Обізвати образливими словами сусіда

* Бігати по групі, збиваючи всіх

*Допомагати батькам

-Молодці, діти, ви добре впоралися із завданнями.

- людина народжується і живе на Землі, щоб робити добро. Ми повинні триматися разом, зважати на думку інших людей, піклуватися один про одного, дарувати посмішки, говорити добрі слова. Давайте станемо в коло толерантності: покладіть праву руку на плече сусіда праворуч - це значить, що у вас є друг, на якого можна покластися; лівою рукою обійміть сусіда зліва - це значить, що ви готові підтримати один одного.

-Наша Земля - це місце, де ми можемо любити, дотримуватися традиції і продовжувати історію країни «Доброти і розуміння». Мені хочеться завершити нашу подорож словами: «Якщо кожен буде один до одного терпимо, ми зробимо разом толерантним наш світ!»

 

 

СЛОВА, ЯКИМИ ВАРТО ЗАМІНИТИ ЗВИЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ В СТОРОНУ ДИТИНИ.

ПРИЙОМ, ЯКИЙ СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!

 

Спробуйте замінити звичні зауваження дитині, які використовуєте регулярно, новими словами, і зміниться все – інтонація, ваш настрій, а головне, реакція дитини! Спробуйте – це працює!


·         Замість роздратованого: “Пішли швидше, скільки тебе чекати!” Скомандувати: “На старт, увага … руш! Побігли! “

·         Замість загрозливого: “Їж, інакше не отримаєш десерт” порадувати: “Після того як зникне ця крихітна котлетка, до тебе прилетить щось смачненьке”.

·         Замість грубого: “Прибери за собою” вимовити мрійливим голосом: “От якби ти був чарівником і зміг би начарувати порядок на столі …”

·         Замість розсердженого: “Не заважай!” Сказати: “Іди, пограйся трохи сам. А коли я звільнюся, ми влаштуємо міні-свято”.

·         Замість незадоволеного: “Не вередуй, піратська футболка в пранні, одягай ту, яка є” примирити з неприємністю: “Дивись-но, а ось родичка твоєї піратської футболки. Давай її одягнемо!”

·         Замість риторичного: “Ляжеш ти, нарешті, спати?!” Поцікавитися: “Показати тобі хитрий спосіб укривання ковдрою?”

·         Замість злого: “По попі захотів?” Випустити пар: “Цікаво, кому це я зараз вуха відірву і шию намилю?”

·         Замість безсилого: “Щоб я ніяких “не хочу” не чула!” Несподівано закричати: “Ой, дивися, Капризка прибіг. Лови, лови його, щоб він нам настрій не псував!”

·         Замість нудного: “Скільки разів повторювати!” Сказати таємничим шепотом: “Раз-два-три, передаю секретну інформацію … Повторіть, як чутно”.

·         Замість менторського: “Руки помив?” Запропонувати: “Давай поспорим, що вода з твоїх рук потече чорна?” 

Розвага до Дня захисника Вітчизни -
"НУМО, КОЗАЧАТА!"
185510.pdf
Adobe Acrobat Document 565.8 KB

Розвага до дня дошкілля

«Свято зустрічаємо – усіх в садку вітаємо»

Діти заходять до музичної зали (або збираються на майданчику) –

Звучить музика

Ведуча: Сьогодні свято в нас чудове!

Святкує весь садок!

Свято для працівників усіх

І , звісно, для діток!

Садочок – це наш другий дім

Як добре тут живеться всім!

Зібралося всіх нас багато

Ну , що ж – розпочинаєм свято!

Пісня «Де живуть любов і ласка»

Дитина: Добрий день, наш дитсадок!

Ти – як справжній теремок!

Ширше двері відчиняй,

Вірних друзів зустрічай!

Дитина: Стали сильні ми, смагляві

І помітно підросли.

Ми не тільки для забави

У садочок знов прийшли!

Дитина: Вітаємо садочок!

Наш другий рідний дім!

Низький уклін й вітання

Працівникам усім!

Дитина: Ми кожен день в садочок

Так радісно ідемо!

І тут турботу й ласку

Щодня усі знайдемо!

Дитина: Вихователі й няні

Працівники усі!

Хто про нас турбується

Прийміть низький уклін!

Звучить музика – заходить інший вихователь.

Вихователь 2 Добрий день, усім привіт

Вас не бачила купу літ!

Гарно так співаєте!

Ви когось вітаєте?

Діти: Директора і вихователів,

 Та їх помічників.

Музичного керівника,

 Медсестру, психолога, бухгалтера.

 Завгоспа, пралю, кухарів,

 Ведуча Всі малята дитсадка

 Разом з мамою і татом

Вітають дружній колектив

 Із професійним святом.

Вихователь 2: О, яке прекрасне свято!

Я теж вітаю всіх вас радо!

Тож хочу теж із вами святкувати!

Ведуча: То залишайтесь з нами, Будемо дуже раді!

Вихователь 2 :Ой, спасибі вам малята

Я залишусь з вами радо

Ну ж бо, разом святкувати

Ходіть зі мною танцювати!

Танок дітей і вихователів

Ведуча: Сьогодні день дошкільного працівника,

 У них робота непроста!

 Тому для вас буде сюрприз:

 Працівники ідуть до вас на «БІС»

Хто ж до нас перший завітає?

Чую, вже хтось поспішає?

Звучить музика, заходить Медсестра

Медсестра: Добрий день, я вас вітаю

Я – медсестра, мене всі знають!

Як щось вам раптом заболить

Чи то вушко чи живіт

Часу ви не гайте

В кабінет до мене завітайте!

Ви мене не бійтесь діти

Боляче вам я не буду робити!

А вам всім бажаю не хворіти

Щоб таблеточки не пити!

Вихователь 2:

 Може знаєте секрет, потрібно що робити,

Щоб цим діточкам маленьким ніколи не хворіти?

Медсестра:

 Менше треба в телефоні діточкам сидіти

І щодня зарядку корисно робити!

Ну й, звичайно, головний секрет здорової дитини –

Щодня вживати корисні й поживні вітаміни!

Ведуча: Зрозуміли усі діти,

Що потрібно вам робити?

Медсестра: Гру розпочинаємо – Знання – перевіряємо!

Гра « Корисне й шкідливе»

Діти встають один за одним ( можна поділити на дві команди). Біля дітей стоїть коробка (корзина, інша ємкість) - у ній – муляжі фруктів та овочів (поживне) і чіпси, сухарики, цукерки (шкідливе). Дитина бере певний продукт, пробігає відстань і має покласти його у правильну ємкість. Корисне – у корзинку. Шкідливе – у імпровізований смітничок!

Медсестра: Ну , що малята, засвоїли знання ви на відмінно

Дотримуйтесь цих правил ви постійно!

Ведуча: Спасибі, що до нас ви завітали

І нас порозважали!

Прийміть і ви від нас вітання

І найкращі побажання

(дарують медсестрі завчасно створений дітками подарунок: букет)

Ведуча: Хто ж до нас ще завітає?

Чую ,ще хтось поспішає!

Звучить музика . заходить повар

Повар: Добрий день, усіх вітаєм

Ще й смачного побажаєм!

Усіх діток нагодуємо

Поживне й смачне приготуємо!

Супчики, котлетки враз

Приготуємо для вас!

Кашки, пироги, оладки

Раді їсти всі малятка!

Вихователь 2: О, як смачно ви розповідали

В мене в животі аж забормотало!

Повар: Зголодніли? Не біда!

Ну ж бо варити обід дітвора!

Гра «Варимо кашку»

Для гри потрібно дві команди дітей. Кожна команда стає біля стола, на ньому глибока тарілка , у ній – змішані крупа та бобові : квасоля, горох, нут, гречка. Завдання: забрати усі бобові, щоб лишилась лише гречана крупа.

Ведуча: Молодці малятка, смачна буде кашка

Хороша, хороша була робота ваша!

Вихователь 2: Спасибі, що до нас ви завітали

І нас порозважали!

Прийміть і ви від нас вітання

І найкращі побажання

(дарують завчасно створений дітками подарунок: букет)

Звучить музика

Ведуча: Хто ж до нас ще завітає?

Чую ,ще хтось поспішає!

Психолог :

 Я- психолог, здавна звісно

 Ця професія корисна!

 Психолог вислухає всіх,

 Розрадити він зможе їх.

 Якщо когось душа болить –

 Він до психолога спішить.

 А якщо тіло вмить страждає-

 Нам руханка допомагає.

 Один, два, три- Руханку почни!

Руханка «М.Бурмака!»

Вихователь 2:Спасибі, що до нас ви завітали

І нас порозважали!

Прийміть і ви від нас вітання

Та найкращі побажання

(дарують завчасно створений дітками подарунок: букет)

Звучить музика

Ведуча: Хто ж до нас ще завітає?

Чую ,ще хтось поспішає!

Помічники:

1. Всім добрий день, і ми до вас

Завітали у цей святковий час!

Нянею нас називають

Дітлахи нас добре знають!

2. Нагодуєм, прибиремо

Ще й до серця пригорнемо.

Чистоту ми наведемо.

І в тарілку суп наллємо!

Завгосп

Наш завгосп дістане все,

Віник, лампу і кільце.

Скрізь доб’ється, розпитає,

Ще й поточний звіт складає.

Бухгалтер

Бути бухгалтером почесно,
Тільки дуже нелегко,
Ну а ви з цим завданням
Легко справляєтеся.
Дебет з кредитом зведете,
Прибуток виведете у раз,
Економію знайдете,
Буде премія у нас.

Праля:

 А я постельку поперу,

 Та у ліжко постелю.

 М’яко діткам буде спати,

 І здоров’я набиратись.

Вихователь 2 Ви вихователя помічники?

Ви ж, як справжні чарівники!

Помічник: Так, ми дуже любимо чистоту

І , звичайно, дітвору!

А вони нам допомагають

Завжди іграшки збирають.

Ще й на столи накривають!

Ведуча: Часу ми не гаємо  Іграшки складаємо!

Гра «Маленькі помічники»

Ведуча висипає корзину з іграшками : лего (конструктор) та кубики . Діти шикуються у команду ( можна дві команди). Беруть іграшку , пробігають відстань та кладуть іграшку у відповідну корзину.

Помічник: Дякую, вам малята, що нам допомогли

Які ж у нас ви хороші , працьовиті малюки!

Вихователь 2 Спасибі, що до нас ви завітали

І нас порозважали!

Прийміть і ви від нас вітання

І найкращі побажання

(дарують завчасно створений дітками подарунок: букет)

Ведуча Ох, і весело у нас в садку малята

Тут всі працюють старанно і завзято!

Та знаю, кого ще потрібно привітати

Без них ви б у садку не змогли зростати!

Дитина: Любі вихователі

Ми вас вітаємо

Ви про нас піклуєтесь,

Любите, навчаєте!

Дитина: Наче друга мама

Стали ви для нас!

Від щирого серця

Вітаємо вас!

Дитина: Прийміть щирі вітання

Ви від всіх діток

Нехай лунає пісня

Про вас на весь садок!

Пісня «Вихователі»

(Після завершення пісня вихователям дарують теж завчано підготовлений подарунок)

Ведуча : Дякуємо вам, милі діти,

За ніжні слова!

Ви – навіки в серцях наших

Й в думках наших – щодня!

Вихователь 2:

У нашому садку працівники завзяті

 Вітаємо усіх із професійним святом.

Ведуча: Не всіх ми ,дітки, згадали,

Ще не всіх ми привітали!

Директор наш любий, Тетяна Георгіївна,

Прийміть усі наші вітання!

Вітання Директора Діти дарують подарунки

Вихователь 2 Очікуванням кожне серце б’ється,
Надії вогник світиться в очах.
Директорові слово надається
для привітання саме час

Привітання директора ЗДО

Ведуча: Усіх ми привітали працівників

І не можемо забути наших милих малюків!

Без вас би не було б , хороші, свята!

То ж радо ми вітаємо вас!

Ведуча роздає діткам подарунки (печиво, фрукти)

Вихователь 2 Спасибі, вам малята, за такий гарний день

В нас було безліч танців, ігор та пісень!

Ведуча: Що ж , дітки, і нам час до групи вирушати

І там гостинцями усі посмакувати!