Любчик

Людмила

Анатоліївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.09.1989 р. с. Студянка.

Дубенський р-н, Рівненська обл.

Освіта: КОГПА ім. Т.Г.Шевченка.
Спеціальність: "Дошкільне виховання"          кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог".

Працює з 2010 р. вихователем в Студянському ЗДО.

Педагогічний стаж  11 р.

5 основних речей, які мають знати батьки про коронавірусну інфекцію COVID-19  та про те, як реагувати, щоб убезпечити свою родину від хвороби. Про це розповідають Міністерство освіти і науки України разом з Міністерством охорони здоров’я 

“Уряд оголосив загальнонаціональний карантин до 3 квітня. Однак ми розуміємо, що просто не ходити до школи чи іншого закладу освіти – недостатньо. Важливо, щоб батьки знали, як діяти в ситуації карантину та від чого берегти дітей. Тому така інформація зараз дуже потрібна”, – розповіла заступниця Міністра освіти і науки України Любомира Мандзій.

 

ПЕРШЕ. Інфекція передається переважно повітряно-крапельним шляхом від зараженої людини або через дотик до забруднених поверхонь.

ЩО РОБИТИ: 

• попросити дітей не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар

• нагадувати дітям про обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)

• попросити дітей утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки

• просити дітей уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується

• посилити вимоги до вологого прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення

• важливо уникати місць масового скупчення людей

 

ДРУГЕ. Симптоми інфекції: кашель, біль у горлі, риніт, лихоманка, утруднене дихання, сухий кашель, чхання, біль у грудині; у деяких випадках – діарея або кон'юнктивіт. У складних випадках інфекція може викликати пневмонію. У деяких випадках ця хвороба може бути смертельною, однак переважно це відбувається з людьми середнього чи похилого віку, що мають супутні захворювання. 

ЩО РОБИТИ: 

у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.

 

ТРЕТЄ.  Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?

• мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук

• під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя

• не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними

• не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження

 

ЧЕТВЕРТЕ. Маски не допомагають убезпечити себе від вірусу, вони допомагають лише в тому разі, коли маску носить хвора людина.

 

П’ЯТЕ. Наразі не існує жодних ліків для лікування чи запобігання коронавірусу. Будь-які пропозиції в Інтернеті про вакцини чи ліки – неправда.

 

До нас завітала осінь

Осінь завжди зачаровує серце людини незбагненністю кольорів і відтінків а ще дивовижною неповторністю краси природи. Кожен день не схожий на попередній. Він дивує, дарує нові кольори і форми, тривожить сумними звуками і подіями, бо кожного дня відбуваються зміни. То небо синє-синє, безмежне і бездонне, то пливуть по ньому дивні хмарки, то стало воно сірим і сумним, задощило густим дощиком, все втратило свої кольори, то знову засміялося сонце з висоти, розфарбувало дивосвіт і зігріло все довкола, ніби літо повернулось...   

                 

                                           Вірші про осінь

   

            ОСІНЬ

 

Сіла осінь на порозі,

 

Довгі коси розплела,

 

Спілі яблука на возі

 

До бабусі привезла.

 

          ЖУРАВЕЛЬ

 

Зажурився журавель,

 

що минає літа день,

 

що надходить осінь...

 

- Я ж не взутий, босий!

 

           ОСІНЬ ІДЕ

 

На землю осінь вже ступила,

 

Додолу листячко летить.

 

Гніздо лелече опустіло.

 

Тепер у ньому хмарка спить.

 

           ОСТАННІЙ ЛИСТОЧОК

 

Листя падає додолу.

 

Засинає гай і поле.

 

На вербі один листочок.

 

До зими один  деньочок!

 

 

                      ВЕРЕСЕНЬ

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

У вересня щедра рука.

 

—Заходьте! — він з двору гука.

 

І яблука трусить з гілок,

 

Сипле у кошик сливок,

 

Солодкий зрива виноград — 

 

І кожен з нас вересню рад.

 

Бо щедра, ой щедра рука

 

У вересня-садівника.

 

       ЩЕДРИЙ ВЕРЕСЕНЬ

 

Звозить Вересень в комори

 

Кавуни і помідори,

 

Спілих яблук, груш і слив

 

Цілі гори натрусив.Йде до гаю, де гриби

 

Виростають щодоби.

 

На чолі іскриться піт —

 

Сто турбот і сто робіт.

 

                                ЖОВТЕНЬ

 

Прислів’я та приказки про осінь

 

Осінь іде, а за собою дощі веде.

 

Весна багата на квітки, а осінь — на сніпки.

 

Літо дає коріння, а осінь — насіння.

 

Прислів’я та приказки про Вересень

 

Як вересніє, до й дощик сіє.

 

Весна каже — уроджу, а осінь каже — я ще погляджу.

 

Прислів’я та приказки про Жовтень

 

Жовтень ходить по краю та й виганяє пташок з раю.

 

Вересень пахне яблуками, а жовтень — капустою.

 

Плаче жовтень холодними сльозами.

 

В жовтні з сонцем розпрощайся, ближче до печі підбирайся.

 

Прислів’я та приказки про Листопад

 

Листопадовий день, що заячий хвіст.

 

У листопаді зима з осінню бореться.

 

У листападі голо в саді.

 

У листопаді зима на заграді.

 

Листопад зимі ворота одчиняє.

 

 

                                         ЛИСТОПАД

 

 

       ЛИСТОПАД

 

Розпочався листопад,

 

Пожовтів вишневий сад.

 

Сонячно всміхаються мені

 

Золотисті яблучка смачні.

 

 

         ГІСТЬ

 

Завітав до нас у сад

 

Хмурий дядько листопад.

 

Хвилювались голі віти:

 

Чим нам гостя пригостити?

 

Залишились лиш опеньки

 

У саду, під пнем стареньким. 

 

             СЛИВИ

 

Осінь дише зливами,

 

Осінь пахне сливами,

 

Що в росі купаються,

 

Соком наливаються.

Семінар  " Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку"

19 квітня в Студянському ДНЗ відбувся семінар «Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку». Під час семінару педагоги познайомилися з проблемою розвитку творчих здібностей у дітей, з теоретичними засадами стимулювання креативності у дошкільників. Люда Гнатюк, вихователь закладу, провела ділову гру-тренінг «Від творчого педагога — до творчої дитини», де учасники семінару мали змогу практично креативити, шукати нестандартні шляхи вирішення різноманітних ситуацій . 

Ділова гра - тренінг           " Від творчого педагога до              творчої дитини"

Вправа " Намалюй пісню"

Вправа " Покажи казку"

Вправа " Подарунок другу"

Практичний психолог, Люба Зведенюк, провела з педагогами арт-терапевтичні техніки «Півкульне малювання», «Партнерство», використовуючи манку різних кольорів. Завдяки манкотерапії учасники мали змогу розвинути творчу уяву, проявити спонтанність у вираженні емоцій та почуттів, віднайти власні енергетичні ресурси, а також досягли найвищої мети партнерства — працюючи разом, створити благо для оточуючих.  

Учасники семінару взяли участь у майстер-класі «Розпис хною — Мехенді», який провела мама вихованиці Діна Філіпчук. Всі учасники отримали багато корисної інформації, гарний позитивний заряд енергії на цілий день.

Вересневі передзвони-2014

                           

 

 ДОРОСЛІ ВСІ ПРИЧЕТНІ, ЯКИМ О ЦЕЙ СВІТ ПРИЙДЕ ДИТЯ

 

Дитинство має бути радісним і щасливим. Дитина мас право народитися і зростати здоровою, адже здоров’я - це гармонія фізичного, психічного, духовного і соціального розвитку

 

 

 

 

ПРАВО БУТИ ЩАСЛИВИМИ

Вирішальним чином усе залежить від соціального середовища, умов, в яких виховується малюк. Тож захист права дитини на щасливе дитинство і оптимальні умови для її повноцінного розвитку беруть початок у родині та дошкільному навчальному закладі.

 

Студянський ДНЗ вже протягом багатьох років працює у тісній співпраці із батьками. Відвідування членами родини занять, святкових ранків, спортивних ігор чи розваг стало невід'ємною частиною освітнього процесу. А створення сайту ДНЗ забезпечило можливість вирішувати з батьками питання взаємодії дорослого з дитиною, значення усіх видів дитячої діяльності спрямованість на психологічний комфорт малюка.

 

У нашому садочку молодий педколектив. Ще треба багато працювати, щоб набути професійного досвіду для впровадження у практику цілісного підходу до розвитку особистості дитини. Тому ми з великим задоволенням відвідували районні методоб'єднання, намагалися запозичити кращий досвід старших наставників.

 

У нашому садочку ми мали змогу побачити майстер-клас для молодих спеціалістів, проведений Панчук В.А. на тему «Водичко, водичко, умий моє личко». На відкритому занятті на тему « Незвичайна подорож», проведеному вихователем Мельничук Т.М., ми запозичили елементи пошуково - дослідницької діяльності.

Участь у засіданні круглого столу

« Використання педагогічного досвіду в закладі», психологічно-релакційному тренінгу на тему «В гармонії з природою» допомогли набути певних організаційних умінь, поглибити знання з педагогіки, психології.

Зростання у світі насильства, і над дітьми у тому числі, про яке чи не щодня повідомляють засоби масової інформації, вимагають термінових кроків для виходу з цієї глобальної моральної кризи. Сьогодні ми стоїмо на порозі нестабільності, військового конфлікту,загрози війни.

Віримо, що переможе здоровий глузд, і всеперемагаюча любов забезпечить особисте право людини на життя, що починається з дитинства.

Вихователь Студянського ДНЗ

Любчик Людмила Анатоліївна.