Панчук

Валентина

Андріївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.03.1960 р. с.Студянка

Дубенський р-н, Рівненська обл.

Освіта: КПУ ім Т.Г.Шевченка.

Спеціальність: "Виховання в дошкільних закладах"

кваліфікація: "Вихователь в дошкільних закладах"

Працює з 2004 р. в Студянському ДНЗ.

Загальний стаж 36 років.

Педагогічний стаж 24 роки.

Вихователь року.docx
Microsoft Word документ 7.2 MB
Презентация власного досвіду.ppt.pps
Презентация Microsoft Power Point 6.8 MB

 

 

 

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

 

 "Радісний надходить день" 

  

 

Діти заходять на заняття під маршову музику

Вихователь: Діти! Сьогодні до нас приїхало багато гостей. Давайте привітаємось з ними.

Діти: Добрий день!

Вихователь: Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми вирушимо в подорож у світ українських традицій. А допоможе нам мистецтво6 музика, живопис, поезія. Ви знаєте, що музика і пісня розповідають нам про наш настрій, про природу, виховує пошану до народної звичаєво-традиційної обрядовості.

Діти, ви знаєте, що наближається свято Великодня. До цього свята у нас готувались завжди. На свято чоловіки, жінки і діти обов’язково вдягали вишиті сорочки. А символом свята ставали писанки. Випікали паски, прикрашали їх різними фігурками.

Це свято припадає завжди на весну, яка приходить разом з теплим сонечком, травичкою та квіточками.

(Чути стукіт у двері, заходить Сонечко з промінцем у руці)

Сонечко: Добрий день, малята!

Діти: Добрий день!

Сонечко: Я хочу заспівати вам пісеньку-загадку. А ви уважно послухайте.

Пісня-загадка

Вихователь: Діти, тож про кого співалося в пісеньці?

Діти: Про сонечко

Сонечко:

Ви кликали мене сюди, і ось я з вами,

Щоб лунав веселий сміх,

Малюки не плакали –

Світить сонечко для всіх,

Світить всім однаково.

День встає в своїй красі –

Всі щоб дивувалися,

Щоб промінчики усі

Діточкам дісталися.

Дивіться! В мене є

Чарівний промінець,

Куди мій промінець впаде,

Туди і нас він поведе.

Вихователь: Діти, давайте помандруємо разом їз сонечком і побачимо, куди воно нас приведе.

Сонечко: Ой! А хто це тут лежить? Малята! Гляньте, який у нас хлопчик ледачий: ліг на кожушок і гріється.

Діти виконують музично-ритмічні рухи під інсценізацію пісні

 «Грицю, Грицю, до роботи»

 

Вихователь: Діти, давайте помандруємо разом із сонечком і побачимо, куди воно нас ще приведе.

Сонечко веде дітей до світлиці

Вихователь: Малята, подивіться, яка красива наша великодня світлиця. Як гарно вона прибрана. Перед Великоднем білили хати, прикрашали кімнати рушниками, прибирали подвір'я. Готували багато страв. А які страви ви будете їсти на Великдень?

Діти: Печену ковбаску, шинку, печене порося з хроном, паску, крашанки.

Чути стукіт у двері і заходить Курочка

Курочка: Добрий день! Я чула, що у вас сьогодні свято, ось і завітала до вас.

Курочка виконує пісеньку

 

Курочка:

Куд-ку-дак! Куд-ку-дак!

Знесла яйце,як кулак!

Та яке ж гарне!

Схоже на білий світ,

Та у світі сонце,

А в яйці золотий жовточок,

Куд-ку-дак!

Діти, а ви не бачили мого яєчка?

Діти: Ні! Не бачили!

Курочка: Сонечко! Ходи мені допоможеш знайти яєчко.

Курочка і сонечко шукають яєчко. Заводять яєчко до зали.

Курочка: Ось воно! Я його загубила, ідучи по дорозі до вас.

Звучить пісенька «Яєчка»

Вихователь: Діти, ми з цього яєчка можемо зробити писанку?

Діти: Можемо.

Вихователь: Але спочатку послухайте ось що. Розмальовування писанок пов’язане зі святом Великодня. Яйце стало символом весняного пробудження на землі: оживає природа після зимового сну. Звичай фарбувати і розписувати яйця зберігся і до нашого часу.

Сонечко підбігає до мольберта,торкається промінцем звороту репродукції і перевертає її лицем до дітей.

Сонечко: Малята! Подивіться, що я знайшло!

Вихователь: На кожній писанці є різний візерунок і кожна красива по-своєму. Ось ми бачимо писанки, на яких намальовані квіти, прямі лінії і хвилясті, на інших – візерунок з крапочками – одного кольору або різнокольорові. Діти, вам хочеться розмалювати наше яєчко?

Діти: Так, хочемо!

Вихователь: Тож нехай підійде до нас яєчко, яке прийшло до нас в гості і ми його розмалюємо. А чим можна розмалювати наше яєчко?


Діти: Олівцем, пензлем, пальчиками, долонями.

Діти розмальовують писанку

Вихователь: Ось подивіться: наше звичайне яйце стало красивою писанкою. Ми ж з вами вивчили вірші про писанку:

Гарна писанка у мене,

Мабуть, кращої й нема.

Мама тільки помагала,

Малювала ж я сама.

Змалювала дрібно квіти

Вісім хрестиків малих

І дрібнюсіньку ялинку,

Й поясочок поміж них.

Хоч не зразу змалювала

(Зіпсувала п’ять яєць),

Та як шосте закінчила,

Тато мовив: «Молодець»

 

                             Пече мама на Великдень

                             Білесенькі паски,

                             А я куплю фарби і розпишу

                             Писанки пухнасті.

                             Розмалюю писанки

                             Квіти і ялинки

                             І роздам їх на Великдень

                             Поміж діточками.

Вихователь: А, може, і писанка знає про себе віршики?

Писанка: Знаю

                             Я писанка-красуня

                             Вся в рисках і квітках,

                             Красу митців несу я,

                             Їх славлячи в віках.

                             Мене кладуть у свято

                             На пишному столі

                             Щоби моїм убранством

                             Втішалися малі.

Сонечко: Ой, малята, подивіться куди привів нас мій промінчик.

Сонечко показує промінцем на скриню і відкриває її

Тож тут лежать музичні інструменти.

Вихователь: Діти, ви ж вмієте грати на музичних інструментах, тож заграємо.

                             Ми не тільки танцюємо,

                             Й не тільки співаємо.

                             А ще разом у оркестрі

                             Веселенько граємо.

                             Ми пісні народні

                             Дуже добре знаємо.

«Маленькі музиканти»

Вихователь: Ми сьогодні з вами співали, вірші розповідали, малювали, а ще що забули зробити?

Діти: Пограти в гру!.

Вихователь: Діти, а яку гру грають тільки на Великдень?

Діти: «У жучка»

Хороводна гра «Жучок»

Вихователь: Які ви всі молодці. Ми з вами розповідали вірші про писанку. А хто розкаже вірш про Великдень?

                             Христо Воскрес! Усе радіє.

                             Сміється сонечко з небес.

                             Прозора річечка леліє.

                             Христос Воскрес!Христос Воскрес!

 

                             Пташки співають в полі, в лісі,

                             І дзвонить дзвін аж до небес.

                             Де білі хмарки розпливлися –

                             Христос Воскрес! Христос Воскрес!

Вихователь: Весело ми розважилися перед Великоднім святом. Скільки славних віршів, пісень подарували нашим гостям. Сьогодні ж давайте щиро побажаємо нашим гостям весняної краси, сонечка та веселих діточок.

Щоб з Великоднем прийшло

Щастя в вашу хату

Щоб у вас завжди було

У родині свято

Під маршову музику діти виходять з залу.

Малыш - Анимашки и блестяшки на телефон