Любчик

Людмила

Анатоліївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 25.09.1989 р. с. Студянка.

Дубенський р-н, Рівненська обл.

Освіта: КОГПА ім. Т.Г.Шевченка.
Спеціальність: "Дошкільне виховання"          кваліфікація:"Вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог".

Працює з 2010 р. вихователем в Студянському ДНЗ.

Педагогічний стаж 6 р.

Семінар  " Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку"

19 квітня в Студянському ДНЗ відбувся семінар «Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку». Під час семінару педагоги познайомилися з проблемою розвитку творчих здібностей у дітей, з теоретичними засадами стимулювання креативності у дошкільників. Люда Гнатюк, вихователь закладу, провела ділову гру-тренінг «Від творчого педагога — до творчої дитини», де учасники семінару мали змогу практично креативити, шукати нестандартні шляхи вирішення різноманітних ситуацій . 

Налаштовуємось на роботу

Ділова гра - тренінг           " Від творчого педагога до              творчої дитини"

Вправа " Намалюй пісню"

Вправа " Покажи казку"

Вправа " Подарунок другу"

Практичний психолог, Люба Зведенюк, провела з педагогами арт-терапевтичні техніки «Півкульне малювання», «Партнерство», використовуючи манку різних кольорів. Завдяки манкотерапії учасники мали змогу розвинути творчу уяву, проявити спонтанність у вираженні емоцій та почуттів, віднайти власні енергетичні ресурси, а також досягли найвищої мети партнерства — працюючи разом, створити благо для оточуючих.  

Учасники семінару взяли участь у майстер-класі «Розпис хною — Мехенді», який провела мама вихованиці Діна Філіпчук. Всі учасники отримали багато корисної інформації, гарний позитивний заряд енергії на цілий день.

Ознайомлення дітей з черепахою

Мета: 

        Сприяти збагаченню уявлень дітей про черепаху, як живу істоту: чує, бачить, рухається, їсть, дихає, захищається;

         Формувати уявлення про характерні ознаки її зовнішнього вигляду і особливості поведінки: тіло вкрите панциром, 4 ноги, хвіст, товста шкіра, повільна, неповоротка;

       Виховувати у дітей бережне ставлення до живої природи, бажання доглядати за тваринами.

Загадки про черепаху

Знизу камінь.

Зверху камінь,

Чотири ноги

Та одна голова.

(Черепаха)

 

Що за диво! Ось так диво!

Зверху страва, знизу блюдо!

Ходить чудо по дорозі,

Голова стирчить та ноги.

(Черепаха)

 

Хто на світі ходить

У темній сорочці?

У темній сорочці

Ходять ... (черепахи)

 

Живе спокійно, не спішить,

На всякий випадок носить щит.

Під ним, не знаючи страху,

Гуляє ... (черепаха)

Вірші про черепаху

Леся Медик-Яремчук

Черепаха

Захотіла черепаха 
Чебурека на обід. 
Довго-довго чеберяла 
Черепаха через брід. 
Чебуречна недалечко: 
Через річку й попід ліс. 
Попросила б чебурека, 
Я б їй сам його приніс. 
І приніс би їй швиденько. 
Ну, либонь, хвилин за п'ять. 
Я ж бо думав черепахи
Чебуреків не їдять.


Михайло Стельмах

Черепаха 

Кіт побачив черепаху,
Черепаху-костомаху,
Та й говорить: 
— От невдаха!
Зверху миска,
Знизу миска,
А між ними черепаха.
Де взялось на тебе лихо?
Черепаха каже тихо:
— Ще давно колись мій дід
В косаря украв обід.
Той обід у двох мисках
Над лугами смачно пах.
Дід підважив першу миску,
В другу вліз, мов у колиску,
І кисіль до смерку їв,
А кисіль миски зліпив.
Так з'явилась черепаха,
Черепаха-костомаха.
І ти, коте, не кради,
Не минеш тоді біди.


Грицько Бойко

Щоб не запінитись

 

Мама черепаха 
В серпні перший раз 
Проводжала сина 
В школу, в перший клас. 
А чому це в серпні? 
Ясно нам чому: 
Щоб не запізнитись 
На урок йому! 


Казка про черепаху Непоспішаку  За Михайлом Пляцковським

Було це давно. Але не дуже. Дехто й досі пам’ятає цю дивну пригоду. Під час великої бурі з черепахою, котру звали Непоспішака, сталася біда. А винуватцем усьому став Холодний Північний Вітрюган. Він так сильно та несподівано подув, що черепаха перевернулась на спину.

Холодний Північний Вітрюган полетів собі геть, а черепаха так і залишилась перевернутою. І ніхто не міг зарадити її біді. Ще б пак! Адже була Непоспішака просто велетенською. Її панцир важив аж п’ятсот кілограмів, а може, й цілісіньку тисячу – хто зна!

Звірі втішали черепаху як могли. Але перевернути її назад сили ні у кого не вистачало. Тоді ще ніхто навіть не здогадувався, що станеться далі. А почалося усе з дрібнички. Черепасі Непоспішаці почали снитися перевернуті сні. 

У цих снах дощі падали з землі на небо. Річки бігли назад. І кораблі плили у зворотному напрямку.

Та й удень черепаха Непоспішака також все бачила та чула у перевернутому вигляді. І навіть ноти у пісеньках, котрі вона полюбляла мугикати, перевертались так, що усі знайомі мелодії перетворювались на неприємні звуки. 

Черепаха притьмом перевертала усі слова і навіть цілі речення. А тому, хто не знав про це, здавалось, що Непоспішака розмовляє якоюсь невідомою іноземною мовою. Вона казала: «Тівирп!», що означало: «Привіт!». Черепаха запитувала: «Иварпс кя?», а треба було розуміти: «Як справи?». 

Спочатку черепаху Непоспішаку усі погано розуміли. А потім почали звикати. Носоріг відгукувався, коли його називали «Гіросон». Крокодил відповідав, якщо його кликали «Лидокорк». А жаба страшенно пишалась, якщо до неї звертались «Абаж, тівирп!». Погодьтесь, «Жаба, привіт!» звучить не так мелодійно. 

Звірям настільки сподобалось перевертати слова, що вонги ледь не перевернули навиворіт усю свою мову! 

Та й не лише звірі, а навіть хлопчаки бігали й кричали: «Ару! Ару! Ару!». Раніше вони кричали: «Ура! Ура! Ура!».

І хто зна, якого би ще лиха накоїла перевернута черепаха Непоспішака, якби одного чудового дня не подув Теплий Південний Вітерець і – перевернув її назад. 

Щоправда дехто й понині перевертає слова, проте так, за звичкою.

Pізні види черепах

Вересневі передзвони-2014

                           

 

 ДОРОСЛІ ВСІ ПРИЧЕТНІ, ЯКИМ О ЦЕЙ СВІТ ПРИЙДЕ ДИТЯ

 

Дитинство має бути радісним і щасливим. Дитина мас право народитися і зростати здоровою, адже здоров’я - це гармонія фізичного, психічного, духовного і соціального розвитку

 

 

 

 

ПРАВО БУТИ ЩАСЛИВИМИ

Вирішальним чином усе залежить від соціального середовища, умов, в яких виховується малюк. Тож захист права дитини на щасливе дитинство і оптимальні умови для її повноцінного розвитку беруть початок у родині та дошкільному навчальному закладі.

 

Студянський ДНЗ вже протягом багатьох років працює у тісній співпраці із батьками. Відвідування членами родини занять, святкових ранків, спортивних ігор чи розваг стало невід'ємною частиною освітнього процесу. А створення сайту ДНЗ забезпечило можливість вирішувати з батьками питання взаємодії дорослого з дитиною, значення усіх видів дитячої діяльності спрямованість на психологічний комфорт малюка.

 

У нашому садочку молодий педколектив. Ще треба багато працювати, щоб набути професійного досвіду для впровадження у практику цілісного підходу до розвитку особистості дитини. Тому ми з великим задоволенням відвідували районні методоб'єднання, намагалися запозичити кращий досвід старших наставників.

 

У нашому садочку ми мали змогу побачити майстер-клас для молодих спеціалістів, проведений Панчук В.А. на тему «Водичко, водичко, умий моє личко». На відкритому занятті на тему « Незвичайна подорож», проведеному вихователем Мельничук Т.М., ми запозичили елементи пошуково - дослідницької діяльності.

Участь у засіданні круглого столу

« Використання педагогічного досвіду в закладі», психологічно-релакційному тренінгу на тему «В гармонії з природою» допомогли набути певних організаційних умінь, поглибити знання з педагогіки, психології.

Зростання у світі насильства, і над дітьми у тому числі, про яке чи не щодня повідомляють засоби масової інформації, вимагають термінових кроків для виходу з цієї глобальної моральної кризи. Сьогодні ми стоїмо на порозі нестабільності, військового конфлікту,загрози війни.

Віримо, що переможе здоровий глузд, і всеперемагаюча любов забезпечить особисте право людини на життя, що починається з дитинства.

Вихователь Студянського ДНЗ

Любчик Людмила Анатоліївна.